top of page

מדיניות שימוש

אנו שואפים להבטיח את האיכות הגבוהה של המוצרים שלנו ואת שביעות רצון הלקוחות שלנו. אם יש לך בעיות עם פירות הים שהזמנת, אנו מוכנים לשקול החלפה או החזר כספי בהתאם למדיניות שלנו.

להחליף:

אם מצאתם בעיה במאכלי הים שהזמנתם (כגון נזק לאריזה), אנא פנו אלינו תוך 24 שעות מרגע קבלת הזמנתכם כדי לדווח על הבעיה. אנו בהחלט נשקול את בקשתך להחלפת מוצר. אם לא נוכל להחליף את המוצר, נחזיר את כספך עבורו, בתנאי שהמוצר יוחזר ללא פגע.אוקטה.

 

לחזור:

אם תרצה להחזיר את פירות הים שהזמנת מסיבה אחרת, אנא צור איתנו קשר תוך 24 שעות מרגע קבלת הזמנתך כדי ליידע אותנו על כוונתך. אנו מוכנים לקבל החזרות של מוצרים רק אם הם לא נפתחו ולא נעשה בהם שימוש ואם הם במצב מושלם.אנו נחזיר את עלות המוצרים בניכוי עלויות המשלוח.

 

חשוב:

אנו מקבלים רק החזרות והחלפות תוך 24 שעות מרגע קבלת ההזמנה שלך.
אנו לא מקבלים החזרות או החלפות אם המוצרים נפתחו ו/או בשימוש.
איננו אחראים לכל בעיה הנובעת מאחסון ושימוש לא נכון במוצרים לאחר קבלתם.
אנו שומרים לעצמנו את הזכות לסרב להחזיר או להחליף מוצרים אם אתה מפר את מדיניות ההחזרות וההחלפות.

bottom of page